Alexanderleo Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Hej igen igen Er ved at få startet en webshop op med 1.5.3.1 Dog har jeg nogle problemer, når jeg laver ændringer i backenden. Når jeg fx. laver nye kategorier og underkategorier tager det noget tid før det blive vist i backend, og længere tid at få det vist i frontend. Samtidig når jeg skal slette noget i backend og refresher kan det stadigvæk være der, og forsvinder først efter noget tid? Det er lidt irriterende når jeg sidder og laver ændringer og vil se dem med det samme. Er det noget med en fil der skal opdateres, når jeg har lavet nogle ændringer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Jeg tror, du skal spørge din host. Jeg opgraderede en shop fra version 1.5.2 til 1.5.3 i går og har ingen problemer med ting der caches. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexanderleo Posted March 12, 2013 Author Share Posted March 12, 2013 Men er der forskel på ændringer og indsætning af produkter? For når jeg indsætter et nyt produkt kommer det op på siden med det samme? Link to comment Share on other sites More sharing options...
javamobiletech Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Prøv evt. menuen "avancerede parametre" + "ydelse" - sæt smarty cache til "no" - og caching længere nede kan også slås fra Evt. ved andre ændringer: sæt skabelon cache til "force compilation", men burde være fint med "recompile only if the files have been updated" Smarty laver nogle cool cache filer så shoppen kan blive max. hurtig, så de skal slås til igen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts