goldtrintron Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Hej Alle Jeg bøvler med at lave sub kategorier i den de sample CSV fil man kan hente Jeg vil godt have et produkt der fx hedder sharp 3x1W liggende i LED Pære ->GU10 Hvordan lægger man det ind under Parent Category MVH Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Hvorfor roder du i filer? Kan det ikke klares via Backoffice? Hvad er det du vil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
goldtrintron Posted March 10, 2013 Author Share Posted March 10, 2013 For at spare 100 museklik så er det nemere at skrive det hele ind i en CSV fil og dernæst import. Men kan ikke finde ud at at oprette underkategorier via CSV. Når jeg prøver opretter dem bare dem under root. FX Hvis jeg skal lave en der hedder LEDpære -> GU10 -> Phillips -> 3x1W Der må jo være en måde at skrive LEDpære -> GU10 -> Phillips fx ala LEDpære;GU10;Phillips så jeg får lavet en kategori der hedder 3x1W længere nede af træet MVH Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Det tror jeg ikke du kan med standardimporten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goldtrintron Posted March 10, 2013 Author Share Posted March 10, 2013 Hej Prestafan1234 Har du en ide til hvordan man så kan gøre det. Når man har 2000 vare, så er det en træls process med alle de museklik ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts