OceanShop Posted March 8, 2013 Share Posted March 8, 2013 Mit link fra betalingsmodulet til handelsvilkår leder ikke til korrekt CMS side, så man ender med en 404, hvor redigeres det ? Det er PS version 1.3.6. Tak på forhånd ... Vh. Morten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 I .tpl filen til betalingsiden - sikkert order-opc.tpl Link to comment Share on other sites More sharing options...
OceanShop Posted March 11, 2013 Author Share Posted March 11, 2013 Tak for tilbagemelding .... men hjælp mig lige lidt mere på vej, hvor skal jeg lede efter den fil ? Tak igen, Morten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 (edited) Det kræver så, at du giver nogle flere oplysninger, f.eks. om det er standard PrestaShop checkout eller om det er canins købte OPC modul - hvis sidstnævnte er det under din onepagecheckout mappe i modules. Og ellers er det under dit theme. Kan snart ikke huske tilbage til version 1.3, men mener det er det samme der. Edited March 11, 2013 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
OceanShop Posted March 12, 2013 Author Share Posted March 12, 2013 Tak igen, jeg forsøger mig :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts