Kenn Bo Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 (edited) Hej Jeg er rimelig ny i prestashop opbygning men syntes det går rimelig. Men nu er jeg stødt på et problem: Jeg vil gerne kunderne kan uploade en fil til mig, enten pdf, jps, eps, ai eller psd fil - men hvordan fixer jeg det ? Det er i forbindelse med en bestilling kunden skal kunne uploade en fil - således at den vises/bliver sendt til mig at den hører til den bestemte ordre/bestilling. Har en forestilling om at det er noget med at der er et link ved produktet der henviser så til et upload modul / funktion hvor kunden så uploade og som så "følger" med ordren ! Er denne funktion overhovedet muligt i Prestashop 1.5.3 eller er det noget jeg fantasere (syntes bare jeg har set det et eller andet sted ) Håber der er en der kan bekræfte eller afkræfte denne mulighed ! Tak på forhånd ! Edited April 27, 2013 by Kenn Bo (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenn Bo Posted April 27, 2013 Author Share Posted April 27, 2013 Ingen der kan bekræfte eller afkræfte at dette kan laves i Prestashop ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Storgaard Posted April 3, 2015 Share Posted April 3, 2015 Hej. Jeg kan se dit indlæg er lidt gammelt, så jeg vil bare høre om du har fundet en løsning? For jeg står med samme problem, at jeg gerne vil kunne tilbyde kunden om at uploade en fil. Hilsen Storgaard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts