[email protected] Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 (edited) Hej Jeg er ny i prestashop, og jeg har problemer med fragten. jeg ønsker at vare under en værdi af 300 kr skal man kunne sende med alm brev post, men hvis værdien overstiger 300 kr skal pakken sendes som pakke, men jeg kan ikke få det til at lykkes i shoppen, jeg kan altid se brev muligheden. jeg har vedhæftet nogle billeder af mine indstillinger. tak Edited March 6, 2013 by [email protected] (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Du skal sætte "Ikke tillade opførsel" til "Deaktiver forsendelsesmetode". Så burde det virke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted March 4, 2013 Author Share Posted March 4, 2013 Hej den står desværre allerede på denne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Din pakkepost står også til at have prisinterval fra 0 kr. Den skal først starte ved 300 kr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted March 5, 2013 Author Share Posted March 5, 2013 Nå jeg startede helt forfra med alt fragt og nu virker det ved ikke lige hvad jeg har gjort Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Husk at rette dit indlæg til løst - se "pinned" indlæg øverst på det danske forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts