flambert Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Okay har installeret mit prestashop 3 gange nu uden held samme fejl hvergang.. mit webhotel er ved surftown.dk. Fejlen er at efter jeg har ændret admin mappen som der står man skal. Så når jeg går til www.minside.dk/nytadminnavn/ er skærmen hvid . Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Prøv at sætte _PS_MODE_DEV_ til true i config/defines.inc.php. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
flambert Posted March 4, 2013 Author Share Posted March 4, 2013 Fatal error: require(): Failed opening required 'url.dk/adminnavn/functions.php' (include_path='.:/usr/local/lsws/lsphp53/share/pear') in url.dk/adminnavn/index.php on line 31 Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Så filen functions.php mangler i dit admin-katalog? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
flambert Posted March 5, 2013 Author Share Posted March 5, 2013 Ved ikke hvad jeg gjorde men det dur nu:) tak for tiden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Husk at rette dit indlæg til løst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts