Kimolc Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 (edited) Hej Jeg er helt ny og er ved at opsætte min webshop. Jeg har slettet de ipod produkter der lå i forvejen og har oprettet nogle nye produkter og det gik fint med det første der vises med billede. Men da jeg ville tilføje nogle produkter igår, vises de ikke med billede når jeg går til fronten. Jeg har prøvet med mange forskellige billeder og kan fint oploade dem og de vises også i backoffice, men altså ikke når jeg går til fronten og refresher. Yderligere er min indkøbskurv også forsvundet fra fronten.. Hvad går der galt? Mvh Kim Edited March 5, 2013 by Kimolc (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Du bliver nødt til at komme med lidt flere oplysninger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimolc Posted March 3, 2013 Author Share Posted March 3, 2013 Det gør jeg selvfølgelig gerne. Hvad har du yderligere brug for ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Har du læst, hvad der står i det link? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimolc Posted March 3, 2013 Author Share Posted March 3, 2013 Ja fremgår alle oplysninger ikke af det første indlæg. Version i overskrift. Default ipod tema. Jeg mangler lige sidens navn duckhouse.dk Indkøbskurven har jeg dog fået tilbage. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Jeg får fint vist et billede på denne side: http://duckhouse.dk/index.php?id_product=8&controller=product&id_lang=1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimolc Posted March 5, 2013 Author Share Posted March 5, 2013 Hej Jeg valgte at starte forfra og slette samt geninstallerer prestashop. Det var en god idé for indtil videre kører det lige ud af vejen uden problemer. Jeg ved ikke hvad problemet skyldtes før men så længe jeg ikke render i det igen er jeg glad. Mange tak for din henvendelse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts