JornBart Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Hallo, Mijn footer is onderverdeeld in verschillende "categorieën": Over ons Klantenservice Mijn account Als de klant naar één van deze categorieën gaat, wil ik dat hij telkens aan de linker kant een CMS block (of iets anders) te zien krijgt met enkel de links van die bepaalde footer categorie. Ik heb reeds twee verschillende CMS blocks gemaakt maar hij plaatst die uiteraard gewoon onder elkaar. Moet ik hier met "als / dan" functies gaan beginnen werken of is er een eenvoudigere oplossing? Bart Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Je zal hoe dan ook met een als-dan constructie moeten werken, de blockcms module danwel het templatesysteem weet anders nooit welke van de 2 gedefinieerde blokjes weergegeven moeten worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JornBart Posted March 3, 2013 Author Share Posted March 3, 2013 Kan je mij hierbij op weg helpen? Ik heb niet al te veel ervaring in dit soort aanpassingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts