coolerthangaga Posted March 1, 2013 Share Posted March 1, 2013 (edited) Shop reinstalleret og opdateret. hjalp på fejlene. Hej alle dejlige Presta forum mennesker. Jeg har før fundet fantastisk hjælp herinde, men jeg har simpelthen ikke kunne finde et svar denne gang, så nu spørger jeg selv :-) Jeg har et lille, men irriterende, problem med knappen under "opret din konto" (se billede) i forkontoret. Den virker ikke. Jeg indtaster min mail som om jeg vil oprette mig, men kan kun komme videre ved at trykke "enter" på mit tastatur. Hvis jeg klikker på knappen er den kun animeret, men den sender mig ikke videre. Ud over det så er mine "velkommen" mails tomme. Mit logo er med som vedhæftet fil og emnet er "Velkommen", så den er altså Dansk. Jeg har prøvet at udskifte alle filerne med friske nye filer og opdatere oversættelserne samt at lægge nogle ekstra mailfiler ind, jeg fandt i en anden post vedr. et lignende problem, men det har ikke løst problemet. Jeg kører PS 1.5.3.1 med standard tema Tusind tak for hjælpen Edited March 28, 2013 by coolerthangaga (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 1, 2013 Share Posted March 1, 2013 Benytter du standard theme? Det synes jeg ikke, det ligner. Se her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolerthangaga Posted March 1, 2013 Author Share Posted March 1, 2013 Undskyld. min fejl, ja, det er standard temaet. Men jeg har godt nok et andet tema installeret også. Det er så ikke aktivt, men det burde da ikke have noget at sige? Jeg har alligevel lige prøvet at slette det andet tema jeg ikke brugte alligevel for at se om det var det der drillede, men det har ikke gjort nogen forskel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 (edited) Hvad med et link til shoppen, så vi andre måske kunne prøve der, der ikke virker Edited March 2, 2013 by Guest (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts