HaMedia Posted July 12, 2009 Share Posted July 12, 2009 Hej!Det är så att jag använder mig av ett bokföringsprogram där jag skriver ut fakturor och kvitton för hela företaget, och nu håller jag på att starta upp webbshoppen då. Så jag undrar om nån har en bra lösing på hur man "får bort" fakturorna som skickas automatiskt. Att göra om dem till orderbekräftelser hade funkat toppen men det känns lite jobbigt att ha två olika faktura-system, dessutom innehåller ju inte fakturan vad den måste enl svenska skatteregler.Tack på förhand // Hampus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted July 12, 2009 Share Posted July 12, 2009 Under Order->Order Status kan du själv välja vilka status som ska generera ett utskick till kund. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HaMedia Posted July 12, 2009 Author Share Posted July 12, 2009 Ok men kan man ta bort det från kundens konto med? I orderhistoriken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted July 12, 2009 Share Posted July 12, 2009 Ändra i history.tpl i det theme du använder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HaMedia Posted July 13, 2009 Author Share Posted July 13, 2009 Kan man på något sätt manuellt lägga in sina egna fakturor så kunden kan kolla på/ladda ner från orderhistoriken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts