[email protected] Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 (edited) Hallo, Ik gebruik prestashop 1.5. De url is www.sublimix.be/prestashop, maar de winkel staat in maintenance mode omdat ik niet wil dat potentiële klanten de website al zouden vinden. Graag had ik willen vragen wat de smarty variabele is om de taal van de gebruiker te weten. Ik had id_lang gevonden, maar dat is de ISO code. Ik heb het nummer 7 ofzo nodig. En ook zou ik de eerste category nummer moeten hebben van de producten die in de database zitten. bv 3 . Ik heb dit nodig om mijn links te kunnen opbouwen, omdat ik mijn homepage aan het aanpassen ben. Maar zoals wel duidelijk is, ben ik maar net begonnen. Alvast bedankt Edited February 27, 2013 by [email protected] (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 [standaard reply modus] Voordat je een topic post graag eerst het topic Forum regels & tips lezen. En dan de aanvullende informatie die nodig is: - Welke versie van Prestashop gebruik je? - Wat is de URL(s) van de site? - Screenshots? [/standaard reply modus] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts