flunte70 Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 (edited) Opdagede at en del af mine varer pludselig står med minus værdier og dermed udsolgt i Prestashop? Ingen af vores medarbejdere har opdateret dette - har andre oplevet at Prestashop selv kan have gjort dette??? Edited March 15, 2013 by flunte70 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Hvilken PS Version? Preferencies > Products > Aktiver lagerstyring. Hvilken knap? Samme sted. Tillad bestilling af varer, der ikke er på lager. Hvilken knap? Og så kunne jeg jo fristes til at spørge.... Er varen på lager? Du må altså ryste op med nogle flere informationer, hvis du vil have hjælp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted February 27, 2013 Author Share Posted February 27, 2013 ver. 1.4.8.2 Preferencies > Products > Aktiver lagerstyring Ja Tillad bestilling af varer, der ikke er på lager Nej Har 150 varer - i løbet af ugen er 25 varer pludselig ændret til minus beholdning??? Har eMagicOne Store Manager for PrestaShop - måske kan det evt. have gjort det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted March 12, 2013 Author Share Posted March 12, 2013 anyone - det der nu sket 3 gange inden for 2-3 uger??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Jeg har aldrig oplevet det. Har du spurgt dem, som laver modulet eMagicOne Store Manager - skriver de lagerstatus tilbage til shoppen, eller hvad styrer din lagerstyring?? Ovennævnte scenarie sker ikke en en standard PrestaShop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted March 13, 2013 Author Share Posted March 13, 2013 har ikke haft eMagicOne Store Manager åbent i den sidste uge hvor de 2 sidste opdateringer er sket - så jeg tror ikke det er det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Prøv at se, om du kan udlede noget i den statistik du finder under Katalog - Lagerbevægelse Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted March 13, 2013 Author Share Posted March 13, 2013 ved ikke hvor jeg finder det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 ved ikke hvor jeg finder det? Hvad ved du ikke, hvor du finder? Har du kigget der, hvor jeg skrev i Back Office? Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted March 13, 2013 Author Share Posted March 13, 2013 Katalog - Lagerbevægelse - hvor??? Hvor er Katalog? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Samme sted, som du opretter dine varer (Catalog = Katalog) Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted March 13, 2013 Author Share Posted March 13, 2013 ok - fandt det - men hos mig hedder det "Varer". Desværre fremgår disse store ændringer ikke??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Det lyder meget underligt, eftersom al lagerbevægelse er at finde her, ligesom man kan se årsagen til lagerbevægelsen. Jeg har ikke flere bud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
flunte70 Posted March 15, 2013 Author Share Posted March 15, 2013 det er min e-conomic der skaber disse problemer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts