NIS Posted February 26, 2013 Share Posted February 26, 2013 (edited) Hallo lieve mensen, 1. Bij het opzetten van een B2B webshop met behulp van Prestashop, loop ik tegen het probleem, dat bij het aanmaken van een account en het invullen van een 8 cijferige kvk-nummer, ik de volgende melding krijg: KvK-nummer is ongeldig. Ik gebruik een 8 cijferige kvk-nummer. Bij het leeg laten van het veld Kvk-nummer, wordt er wel een gebruikersaccount aangemaakt. Alvast bedankt voor jullie hulp! Edited February 27, 2013 by NIS (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIS Posted February 28, 2013 Author Share Posted February 28, 2013 Opgelost. Prestashop stond, blijkbaar standaard, op de Franse Siret ingesteld. Heb in de database het veld van 14 naar 8 karakters gewijzigd. Hoop, dat iemand hiermee geholpen is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MSXGames Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Hoi, Ik heb een vraag, heb jij het in de database tabel gewijzigd ? Zoja, das vreemd, want das alleen een optie hoeveek karakters opgeslagen kan worden. Kan je uitleggen hoe jij het aangepast hebt ? Groeten MSXGames Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts