Kenn Bo Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 Halløjsa Mit billeddias på forsiden kører " skævt - og jeg har forsøgt med at ændre både billed størrelserne i modulet og på de billeder jeg har sat ind Hvad er der galt ? det er version : 1.5.3 og siden kan ses på : www.kbgshop.dk Håber nogen har løsningen på dette irreterende problem ! Det ser lidt sjusket ud ! Kenn Bo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 25, 2013 Share Posted February 25, 2013 Nu har jeg lige prøvet i IE8 og Firefox, og der ser da ganske fornuftigt ud. Hvad mener du med at det kører skævt. Eller har du løst det i mellemtiden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenn Bo Posted February 26, 2013 Author Share Posted February 26, 2013 Tak for at du har teste det- men i Chrome køre det skævt - ihvertfald på mn pc. Billederne stopper forkert - og enkelte billeder vises kun halv osv. Jeg har rodet med størrelser osv. men lige lidt hjælper det. Kan jo ikke passe det kun er på min pc det kører skævt - eller kan det ? Håber nogen kan se at det kører skævt - så jeg ikke ligefrem står som kæmpe idiot :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mortenq Posted February 26, 2013 Share Posted February 26, 2013 Det virker umiddelbart fint i Chrome på Mac OS X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenn Bo Posted February 26, 2013 Author Share Posted February 26, 2013 Hmm så er det åbenbart mine 4 pcér der er fucked up ! Mystisk ! Men mange tak for hjælpen !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 26, 2013 Share Posted February 26, 2013 Ser også fint ud hos mig i IE, Chrome og Firefox på 17" skærm. Har du slettet alt cache/midltertidige internetfiler og har du evt. en kæmpestor skærm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenn Bo Posted February 27, 2013 Author Share Posted February 27, 2013 Har slettet alt de der cookies og cache ting - og er kommet frem til at det åbenbart er de to bærbare der viser noget forkert ! Har en 24" skærm og den vises det super godt på ! SÅ det med størrelser har ikke indflydelse - men må bare håbe at kunderne ser det bedre end jeg gør på de to HP bærbare ! Tak for hjælpen ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Min bærbare er også HP. Måske du skulle nulstille din browser? Eller tjekke, at du ser siden i samme browserversion på alle de pc'ere du tester på. Der kan jo sagtens være forskel på visningen i en IE 8 vs. IE 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts