Guest Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 (edited) Dette indlæg er oprettet efter mine indlæg i Timpets topic om Pacsoft modul. Jeg har længe haft problemer med PS Forum i IE. Har IE8 og Windows 7. Holder altid min PC opdateret, hvad der kommer af opdateringer. Men for laaang tid siden kunne jeg pludselig ikke se PS Forum i IE på min PC, og bruger istedet Firefox, hvor det virker. Hvad siger I andre? Har I samme problemer med IE? Dette skal ikke opfattes som en diskussion mellem valg af browser. Den synes jeg vi skal holde udenfor. Vi ønsker alle at vores webshop kan ses i alle browsere. Det må man da forvente, at PS Forum også kan. Jeg kan tilføje, at jeg ikke har problemer med Prestashops side. Det er først når jeg går til forum, at problemet opstår. Edited May 24, 2013 by Guest (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy R J Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 (edited) sorry forkert tråd.. Edited February 23, 2013 by Jimmy R J (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 Jeg oprettede en bug på det og fik den straks efter lukket, da det var et kendt problem, og de havde en løsning lige på trapperne. Det er nu ca. 3 måneder siden. Jeg kan fint læse i forum i IE nu, men jeg kan ikke logge på. Det oprettede jeg så en tråd om i det engelske forum - og så skete der heller ikke mere her. Lidt ligesom med min mail til efterhånden utallige moderatorer om at pinne mit indlæg med retningslinier og fjerne gamle indlæg der er pinned i det danske forum - off topic, men her sker der heller ikke en dyt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 Indrømmet, jeg fik den oprettet lidt for hurtigt. Jeg har længe været irriteret over at forum ikke virkede i IE. Gjorde ikke noget ved det, for jeg kan jo bare vælge en anden browser. Men det er altså ikke godt nok, for hvis de der prestafolk kan få webshops til at virke i alle browsere, men ikke deres eget forum. Surt opstød, men skal vi ikke bare lade denne her tråd dø. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Tjaaa... så kan jeg da lige oplyse, at efter seneste opdatering fra MS, som tilsyneladende indeholdt opdatering til IE10, så virker Forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts