by-max Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 (edited) hallo allemaal, sinds kort ben ik bezig met een webwinkel in de prestashop wereld! bevalt me super! ik heb nu versie 1.5.3.1 ik heb een nieuw thema toegevoegd, en kwam een probleem tegen... de afbeeldingen worden niet weergegeven op mijn homepagina! (zie bijlage 1) op de specifieke productpagina wel! (zie bijlage 2) bekijk ook de site... shop.by-max.nl ik hoop dat jullie me kunnen helpen... Edited February 27, 2013 by by-max (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maroc1994 Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 mischien dat miniaturen hergeneren helpt? ga naar tabblad voorkeuren en dan naar affbeeldingen. Dan ga je helemaal onderaan en zie een button met minaturen hergeneren staan. Als het goed moet het wel werken daarna. succes! Je website is offline! Link to comment Share on other sites More sharing options...
by-max Posted February 23, 2013 Author Share Posted February 23, 2013 mischien dat miniaturen hergeneren helpt? ga naar tabblad voorkeuren en dan naar affbeeldingen. Dan ga je helemaal onderaan en zie een button met minaturen hergeneren staan. Als het goed moet het wel werken daarna. succes! Je website is offline! bedankt voor je reactie! de site was niet offline... je hoeft geen www te gebruiken het probleem is opgelost, deels... ik heb de afmetingen van de afbeeldingen aangepast... en opnieuw gekoppeld, nog een vraag, weet je toevallig hoe ik het "taalbestand" aan moet passen? voor bijv. spellingsfouten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 bedankt voor je reactie! de site was niet offline... je hoeft geen www te gebruiken het probleem is opgelost, deels... ik heb de afmetingen van de afbeeldingen aangepast... en opnieuw gekoppeld, nog een vraag, weet je toevallig hoe ik het "taalbestand" aan moet passen? voor bijv. spellingsfouten? Backoffice->Localization(Localisatie)->Translations(Vertalingen) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts