Jimmy R J Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 (edited) Hej Håber det er tilladt at stille flere spørgsmål i den samme tråd Forsøger at få den her shop til at fungere og se fornuftig ud, og render ind i nogle øhh udfordringer,, Udfordringer som jeg er sikker på at i kan hjælpe med (forudsat at jeg får stillet spørgsmålene korrekt, efter gældende regler, og uden at fornærme nogle) God. springer bare ud i det: 1) Hvordan ændre jeg Home til Hjem? (se vedhæftet billede - Home menu.jpg) 2) Der er nogle ting som jeg ikke kan få lovtil at oversætte under oversættelse i backend, jeg kan godt angive ændringerne, gemme, men ændringerne gemmes ikke (se vedhæftet billede oversættelse.jpg) 3) Flere steder er der ord der ikke er oversat, hvorfor, og hvordan ændre jeg på det? (se vedhæftet billede: Manglende oversættelse.jpg) 4) Har kun angivet dk/kr som valuta i butikken, så vil gerne have fjernet visning af dette: (se vedhæftet billede: Valuta.jpg) 5) Når jeg åbner for et billede under et produkt vises billedet , men desværre også andre ting, hvordan fixes det lige? (se vedhæftet billede: billede fejl.jpg) Det var vist det lige i den her omgang, Takker på forhånd for hjælp, indput, og tålmodighed. Edited February 21, 2013 by Jimmy R J (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts