ByRosenfeldt Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 Jeg søger en som kan hjælpe mig (evt. mod ussel betaling) at opdatere min shop fra PrestaShop™ 1.4.6.2 til nuværende version... Hej fra Berit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy R J Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 Jamen øhh.. er de ikke SÅ kompatible at der ikke skulle være nogle problemer i det?.. Eller er jeg helt galt på den?? (Venligst afvent flere svar inden du følger mig ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ByRosenfeldt Posted February 21, 2013 Author Share Posted February 21, 2013 Aner det ikke Jimmy.. jeg kan bare konstatere at jeg ikke kan finde ud af det,.... og at det modul jeg brugte sidste gang til opdatering ikke virker ... Så kan jeg enten bede om hjælp, eller bruge hele weekenden på det.... Så jeg vælger det første Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 Hvis du med "nuværende version" mener 1.5.3.1, så er de absolut ikke kompatible. Auto upgrader kan opgradere til 1.4.9.0. Det kan jeg kun anbefale. Der er kommet en 1.4.10.0, men om auto upgrader kan opgradere til den, ved jeg ikke. 1.5.3.1 har fortsat mange fejl, så hold dig fra den indtil videre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 22, 2013 Share Posted February 22, 2013 Enig mht. langt det meste af Perthos indlæg. Men auto-upgrade virker ikke for alle shops (og man skal køre 1.4.9 før man kan auto-opgradere til en version 1.5.x). Sommetider er man nødt til at lave en manuel opgradering - og under alle omstændigheder skal man vide, hvad man laver, før man kaster sig ud i at opgradere (så man f.eks. har mulighed for at rulle tilbage igen og ikke blindt stoler på PrestaShops backup osv.) Tendensen på forum ser dog desværre ud til at være, at man opgraderer først - og allerhelst i ens liveshop selvfølgelig, så alt salg går i stå, fordi intet virker. og i panik spørger om hjælp bagefter, når shoppen ikke virker.... En auto-upgrade der kører efter bogen kan nok laves på ½-1 time (med ordentlig backup af alt inden man går i gang). En auto-upgrade der ikke virker kan tage 6-8 timer eller mere, er min erfaring baseret på min egen shop og et par kunder der ønskede opgradering alle version 1.4.x. Meget afhænger af, hvor tilpasset shoppen er, hvilke moduler der bruges samt shoppens theme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts