Timpet Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 Hej Prestashoppere. Jeg har den sidste uges tid gået og tænkt over at jeg godt kunne tænke mig at finde en 5-6 stykker der kunne have lyst til at teste og anmelde mit Pacsoft modul. Kravet til dem der har lyst til at anmelde det er at de har deres egen blog - det er ikke så vigtigt for mig hvad bloggen handler om, men det er vigtigt for mig at det er en seriøst blog. Skulle du have lyst til det, og samtidigt være så heldig at du har din egen seriøse blog med eget domæne (Her tænker jeg på at gå uden om minblog.wordpress.com, blogspots og den slags gratis blogs, har du alligevel sådan en og mener den er top seriøs så kan du alligevel prøve og skrive til mig), så send mig en mail på pattersson [ @ ] msn.com Hvad får du så ud af det? Jo du ganske enkelt lov til at beholde pacsoft modulet ganske gratis. Det var dagens ord herfra, jeg håber og glæder mig til at der er nogen frivillige der har lyst til at teste og derfor henvender sig til mig Det er for en god ordensskyld det her modul vi snakker om: http://www.prestatips.dk/shop/da/prestashop-moduler/16-pacsoft.html Tim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 (edited) Og hvis jeg ikke anmelder, koster det så x-antal kr. pr. måned - jeg har jo betalt for mit modul... Spøg til side, jeg har jo min egen side (med nærmest ingen blogaktivitet pga. manglende tid) Men beklager Tim, jeg synes, det lyder som om der er meget vundet for dig og intet for mig eller andre, der linker til din blog. So...what's in it for me (og andre der linker til dig)? Jeg synes, vi er på grænsen her. Skal jeg bede brugere, jeg har hjulpet om at lave et link til min startwebbutik.dk, hvis de tilfældigvis er brugere på PrestaShop forum også? Det er et skråplan - efter min mening. Forum er til yde at hjælp til andre, og man gør det gratis uagtet backlinks eller ej, hvis man kan lide at hjælpe andre. Dem, der har behov for yderligere hjælp kan få hjælp mod betaling, hvis de ønsker. Men der skal ikke være nogen bånd mellem det vi yder som frivillig hjælp og det vi yder som betalt professionel hjælp - er min holdning. Håber, du forstår min holdning Edited February 23, 2013 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 23, 2013 Author Share Posted February 23, 2013 Og hvis jeg ikke anmelder, koster det så x-antal kr. pr. måned - jeg har jo betalt for mit modul... Spøg til side, jeg har jo min egen side (med nærmest ingen blogaktivitet pga. manglende tid) Men beklager Tim, jeg synes, det lyder som om der er meget vundet for dig og intet for mig eller andre, der linker til din blog. So...what's in it for me (og andre der linker til dig)? Jeg synes, vi er på grænsen her. Skal jeg bede brugere, jeg har hjulpet om at lave et link til min startwebbutik.dk, hvis de tilfældigvis er brugere på PrestaShop forum også? Det er et skråplan - efter min mening. Forum er til yde at hjælp til andre, og man gør det gratis uagtet backlinks eller ej, hvis man kan lide at hjælpe andre. Dem, der har behov for yderligere hjælp kan få hjælp mod betaling, hvis de ønsker. Men der skal ikke være nogen bånd mellem det vi yder som frivillig hjælp og det vi yder som betalt professionel hjælp - er min holdning. Håber, du forstår min holdning Jeg ved ikke om jeg har formuleret mig forkert, men jeg leder efter nogen der vil anmelde det som ikke allerede her købt det, de får det så gratis? Det kan jeg altså ikke se noget forkert i? Hvis du vil anmelde det er du velkommen til det også, så bliver det bare en kundeanmeledese på sitet, og så er der et link til din shop i det for dig. Jeg synes jeg hjælper rigtig meget, måske ikke så meget på forumet fortiden, men jeg kan vel også bede lidt hjælp? Jeg betaler endda for det med et modul? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 Jeg ved ikke om jeg har formuleret mig forkert, men jeg leder efter nogen der vil anmelde det som ikke allerede her købt det, de får det så gratis? Det kan jeg altså ikke se noget forkert i? Hvis du vil anmelde det er du velkommen til det også, så bliver det bare en kundeanmeledese på sitet, og så er der et link til din shop i det for dig. Jeg synes jeg hjælper rigtig meget, måske ikke så meget på forumet fortiden, men jeg kan vel også bede lidt hjælp? Jeg betaler endda for det med et modul? Der skal ikke herske nogen som helst tvivl om, at dit Pacsoft modul er fuldstændig genialt og letter det daglige arbejde rigtig meget. Ligeledes er der heller ingen tvivl om dine evner og vilje til at hjælpe (dog ikke i nær samme grad som tidligere i forum, men det er jo blot et tegn på travlhed, som jo er positivt:-) Jeg mener ikke, at forum er det rigtige sted at bede om kundeanmeldelser. Min pointe er, at så burde Kjeld, som også laver moduler vel også bede om blåstempling i forum. Jeg kunne da også spørge om "kundeanmeldelser" af min hjælp til folk og bruge det til at promovere mine betalte ydelser. Men jeg synes bare ikke, det hører hjemme i et forum, hvor folk jo nok skal finde ud af, hvad man kan tilbyde alene baseret på, at de kan se ens indlæg og villighed til at hjælpe gratis uden at man direkte opnår noget af denne vej. Beklager, hvis jeg har trådt dig over tæerne - det er bestemt ikke min mening. Prestadesign oprettede også en salgstråd, og min reaktion var den samme. Det er intet personligt - det er blot et udtryk for min holdning. Og det står andre helt frit for at være uenige:-) Jeg synes blot, det sender et forkert signal - men det er måske bare mig?? Og i så fald undskylder jeg for min holdning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 23, 2013 Author Share Posted February 23, 2013 Det er faktisk mest et udtryk for at jeg ikke kan bruge forumet med min IE browser. Jeg har en computer der er låst, og jeg kan ikke installere noget på den, derfor kan jeg ikke bruge forumet fra den som før design opdateringen. Hvad søren skal sige til din mening om forumet - For min skyld kan du spørger efter alle de anmeldelser du har lyst til at dit arbejde. Jeg håber bare der er en 5 - 6 stykker der bliver tilstrækkeligt glade for modulet til at de skriver noget godt om det. Der skal lidt mere end din mening til at træde mig over tæerne Jeg tager det som et positivt tegn at dem der gerne vil have modulet skriver til mig. I øvrigt har jeg ikke bedt nogen om at skrive anmeldelser her på forumet. Ha nu en super fed weekend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 "Det er faktisk mest et udtryk for at jeg ikke kan bruge forumet med min IE browser. Jeg har en computer der er låst, og jeg kan ikke installere noget på den, derfor kan jeg ikke bruge forumet fra den som før design opdateringen." Det kan jeg altså heller ikke. På min egen private PC, som jeg har fuld rådighed over. Bruger Firefox for at kunne bruge dette forum. Jeg vil da mene at jeg har fuld rådighed over min egen computer :-) Måske er det et PS Forum kompatibilitetspromlem ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 23, 2013 Author Share Posted February 23, 2013 Det er ikke min privat computer, det er en firma laptop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 (edited) Ja, men jeg har samme problem med min private computer. Derfor stiller jeg spørgsmålstegn ved, om det skulle være et PS Forum problem. Hvad siger I andre? Virker PS Forum i IE på jeres PC. Har IE8. Windows 7. Ja, og nu begynder vi jo at blande emner sammen. Det er ikke smart. Beklager. Edited February 23, 2013 by Guest (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 23, 2013 Author Share Posted February 23, 2013 Når på den måde, men ja det er et ps forum problem. Jeg har også får 6 måneder siden skrevet det til en af gutterne bag det. Han skrev at det var en højprioritet opgave som de var i gang med at løse. Hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 (edited) Hmmmm Så fik jeg måske oprettet mit indlæg lidt for hurtigt? Det går åbenbart ikke for stærkt? Edited February 23, 2013 by Guest (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnleif Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Hej Prestashoppere. Jeg har den sidste uges tid gået og tænkt over at jeg godt kunne tænke mig at finde en 5-6 stykker der kunne have lyst til at teste og anmelde mit Pacsoft modul. Kravet til dem der har lyst til at anmelde det er at de har deres egen blog - det er ikke så vigtigt for mig hvad bloggen handler om, men det er vigtigt for mig at det er en seriøst blog. Skulle du have lyst til det, og samtidigt være så heldig at du har din egen seriøse blog med eget domæne (Her tænker jeg på at gå uden om minblog.wordpress.com, blogspots og den slags gratis blogs, har du alligevel sådan en og mener den er top seriøs så kan du alligevel prøve og skrive til mig), så send mig en mail på pattersson [ @ ] msn.com Hvad får du så ud af det? Jo du ganske enkelt lov til at beholde pacsoft modulet ganske gratis. Det var dagens ord herfra, jeg håber og glæder mig til at der er nogen frivillige der har lyst til at teste og derfor henvender sig til mig Det er for en god ordensskyld det her modul vi snakker om: http://www.prestatip...16-pacsoft.html Tim Vi har benytter Pacsoft til forsendelser og har et par Zebra printere som benyttes til etiketter. Vi er pt. ved at eksperimentere med Prestashop til ny webshop, og vil gerne hjælpe med at teste modulet i denne forbindelse. Vi blogger dog ikke, men tager det meget seriøst og vil naturligvis gerne bidrage med tilbagemelding og en vurdering af modulet. Hvis du finder det relevant, kan du jo lige give besked så sender jeg dig kontakt info. John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts