Alexander Baden Posted February 20, 2013 Share Posted February 20, 2013 Hej derude, jeg er ny med dette system og har et par enkle spm. 1. Når jeg i "orders" stiller ordren til "shipped" modtager kunden en mail, hvori der står at man modtager et URL nummer, hvilket man ikke gør. Derfor vil jeg gerne have ændret mailen, så jeg selv kan skrive noget andet som leveringstid osv. hvor og hvordan gør man det? 2. Vi har gratis fragt ved køb over 300 kr. hvilket står på vores forside, men da mange kommer igennem google, og ikke ser forsiden, vil jeg gerne skrive det over kurven eller et andet sted, som kan ses ligemeget hvor man er. Nogle ideer til hvor og hvordan man gør det? Håber i kan hjælpe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted February 20, 2013 Share Posted February 20, 2013 (edited) 1. Du retter dine email templates under translations eller direkte via. ftp (/root/mails/da) 2. Du kan evt. gøre brug af advertisment block og indsætte et billede under kurven, der viser gratis fragt. Edited February 20, 2013 by Napz (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Baden Posted February 20, 2013 Author Share Posted February 20, 2013 1. Du retter dine email templates under translations eller direkte via. ftp (/root/da/mails) 2. Du kan evt. gøre brug af advertisment block og indsætte et billede under kurven, der viser gratis fragt. under translation ændre man jo bare forskellige sprog og sådan? ved ikke helt hvordan man gør det ? og det med (/root/da/mails) forstår jeg ikke rigtig, sorry ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Baden Posted February 20, 2013 Author Share Posted February 20, 2013 1. Du retter dine email templates under translations eller direkte via. ftp (/root/mails/da) 2. Du kan evt. gøre brug af advertisment block og indsætte et billede under kurven, der viser gratis fragt. Det med reklameblokken er en rigtig god ide, og kan også få det til at funge. Men str. er for stor, og det står som om det er standard mål på billedet, hvordan gør man det mindre ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts