havegang Posted February 20, 2013 Share Posted February 20, 2013 Hej Nogen der har erfaringer med opgradering fra ver. 1,4, til 1.5. Har forsøgt mig med automatisk opgradering uden held og inden jeg går igen med manuel opgradering, vil jeg gerne høre andres erfaringer og løsninger. Når man tjekker indlæg ser det ikke ud som en nem sag og dokumentation fra prestashop er åbenbart fyldt med fejl. Og ingen support! Så jeg hører gerne fra nogen hvor det er lykkedes! /Michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
mortenq Posted February 20, 2013 Share Posted February 20, 2013 Hej Michael Det er muligt. Det er i hvert fald lykkes mig med den manuelle opgradering. Hvis du følger den manuelle guide, så burde den ikke være fyldt med fejl. Se her: http://doc.prestashop.com/pages/viewpage.action?pageId=5374295 Der er en del steps du skal igennem. Vær opmærksom på følgende omkring themes der er ændret fra 1.4 til 1.5 http://doc.prestashop.com/display/PS15/Changes+in+version+1.5+which+impact+theme+development Hvilke specifikke problemer har du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
havegang Posted February 20, 2013 Author Share Posted February 20, 2013 (edited) Hej Morten Har ikke forsøgt den manuelle opdatering endnu, kun den automatiske. Og den virkede ikke. Og på baggrund af de mange 'frustrede' indlæg om emnet, ville jeg gerne høre om andres oplevelser først - og evt. blive på nuværende version. Men siden det er lykkedes dig vil jeg gå igang - testede du lokalt før upload til webserver, som der anbefales i manualen. /Michael Edited February 20, 2013 by havegang (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mortenq Posted February 20, 2013 Share Posted February 20, 2013 Hej Michael Ja jeg gjorde det lokalt. Jeg har faktisk ikke smidt det online endnu, og har ikke testet alt, så det kan ske der er nogle ting der er problemer med, det skal jeg ikke kunne afvise. Jeg havde lidt produktbilleder der drillede, men det blev løst ved at lave nye thumbnails. Men gør det for g... skyld ikke direkte på din produktionsserver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts