Jimmy R J Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 Hej alle sammen Er nybegynder på ny. Dvs har rodet med Presta før, for længe siden, og glemt det meste (tror jeg) Nåå men vil igang igen, og et af de første spørgsmål er, når nu jeg har lagt Dansk sprog på, så syntes der at være en del ting som ikke er oversat, både front og backend.. Kan det passe, gør jeg noget forkert, og hvor/hvordan får jer rettet "alle" disse oversættelses smutter til så alt bliver på dansk. Godt så, første indlæg, i denne omgang, se frem til mange flere fra det gamle fjols her.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 Ja, det kan godt passe, men du mangler nogle informationer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 Jeg antager, du kører 1.5.3.1, som du skriver i din signatur. Hvis du opdaterer sproget (dansk) fra back office, skulle du gerne få alle teksterne oversat. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts