petb Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 (edited) Ik heb een informatie veld toegevoegd genaamd uw privacy en betalingsgegevens via de CMS optie in prestashop er zijn er nu in totaal 3 Echter hij laat er maar 2 zien,namelijk algemene voorwaarden en over ons en levertijden. de modules aanbiedingen,nieuwe producten en beste verkochte heb ik allemaal uitgezet in de backoffice ,deze blijven wel in de footer staan,en het lijkt wel of deze teveel ruimte opeisen om het veld uw privacy en betalingsgegevens te kunnen tonen. Als ik op de link SITEMAP klik zie ik dat deze er wel tussen staat onder Pagina's . http://www.shineproducts.nl ===SITEMAP==================== Pagina's Home Uw privacy en betalings gegevens Over ons en Levertijden/Retouneren Algemene voorwaarden Contact ===FOOTER =========================================================== INFORMATIE Aanbiedingen Nieuwe producten Beste verkochte producten Contact Algemene voorwaarden Over ons en Levertijden/Retouneren Sitemap Edited February 18, 2013 by petb (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tukker Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 zoiets dergelijks heb ik gisteren ook gehad in mijn testomgeving. toen heb ik de cache geleegd. index.php moet je dan volgens mij laten staan en niet verwijderen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 (edited) zoiets dergelijks heb ik gisteren ook gehad in mijn testomgeving. toen heb ik de cache geleegd. index.php moet je dan volgens mij laten staan en niet verwijderen. Dat, of onder Geavanceerde parameters->prestaties de optie 'Recompile templates if the files have been updated' inschakelen Edited February 18, 2013 by scorpionsworld (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
petb Posted February 18, 2013 Author Share Posted February 18, 2013 (edited) Zojuist geprobeerd maar helpt niet. Wel zie ik bovenin deze 2 waarschuwingen/mededelingen staan,ik heb de instelling op MEMCACHE staan. =============== Er zijn 2 waarschuwingen Verberg waarschuwing Om APC te gebruiken, Moet u de APC PECL extentie op de server installeren. http://php.net/manua...nstallation.php Om Xcache te gebruiken, Moet u de Xcache extentie op de server installeren. http://xcache.lighttpd.net Ook werkt mijn snelzoeken balk niet,als ik deze aanzet bij de modules loopt deze over het logo en zoeken werkt niet. Ik heb de INDEXERING al een paar keer opnieuw op laten bouwen in de backoffice ,bied geen oplossing. Wat ik ook invoer er word niets gevonden. Zou het een met het ander te maken hebben? Edited February 18, 2013 by petb (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
petb Posted February 18, 2013 Author Share Posted February 18, 2013 Zojuist deze op BESTANDSSYSTEEM gezet Probleem doet zich nog steeds voor ook, voor de zoekfunctie maakt het geen verschil deze werkt nog steeds niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
petb Posted February 19, 2013 Author Share Posted February 19, 2013 Zie nu pas dat ik onderin de backoffce deze melding heb staan Heb er al wat op gezocht maar kan niet echt een soortgelijk iets vinden. [PrestaShop] Fatal error in module CacheFs: file_put_contents(/home/deb58017/domains/shineproducts.nl/public_html/cache/cachefs/t/tablesCached) [ function.file-put-contents ]: failed to open stream: No such file or directory Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted February 19, 2013 Share Posted February 19, 2013 Zie nu pas dat ik onderin de backoffce deze melding heb staan Heb er al wat op gezocht maar kan niet echt een soortgelijk iets vinden. [PrestaShop] Fatal error in module CacheFs: file_put_contents(/home/deb58017/domains/shineproducts.nl/public_html/cache/cachefs/t/tablesCached) [ function.file-put-contents ]: failed to open stream: No such file or directory Staan de rechten op je cache folder wel goed? Link to comment Share on other sites More sharing options...
petb Posted February 19, 2013 Author Share Posted February 19, 2013 (edited) Ik heb net de cache en onderliggende folders op lezen en schrijven gezet,is dat de juiste setting? Maar probleem blijft zie in folder structuur deze folder /t/tablesCached waar de foutmelding naar wijst niet staan Heb hem zojuist aangemaakt kijken of dat helpt. Edited February 19, 2013 by petb (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
petb Posted February 24, 2013 Author Share Posted February 24, 2013 Nu heb ik het Footer veld probleem opgelost Helaas is het niet werken van de zoekfunctie nog steeds niet goed. Iemand misschien nog een tip wat ik zou kunnen proberen om de zoekfunctie te laten werken ? Bedankt alvast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts