Kenn Bo Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 Halløjsa Når jeg vil have kunderne skal kunne vælge mellem kr og € så får jeg problemet - kan simpelthed ikke fixe det. Jeg har to sprog Dansk og Engelsk - og syntes ikke jeg kan finde et sted hvor jeg kan hæfte € til det engelske sprog ! Hjælp ! Mvh Kenn Bo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 Payment > Currencies. Sprog og valuta er 2 forskellige størrelser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenn Bo Posted February 17, 2013 Author Share Posted February 17, 2013 Det vil sige når der vælges andet sprog - så kan der ikke tilknyttes en anden valutaformat, således at de "følges" ad ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 Det har ikke noget med hinanden at gøre. Sprog er hvilket sprog, der skal være på siden. Valuta er den valuta, der betales i. Så nej, det har ingen sammenhæng. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts