lasse78 Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 hjælp.... min søgeboks på forsiden virker ikke,og kan ikke finde de vise sten for at få den til at virke igen.... siden er www.eroticjoy.dk hjælp...... Lasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Du kan jo begynde med at kikke her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lasse78 Posted February 18, 2013 Author Share Posted February 18, 2013 (edited) Jeg bruger version 1.4.8.3 Prestashop standard theme www.eroticjoy.dk Søgeboksen har før virket men nu er den helt død.... Edited February 18, 2013 by lasse78 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 Prøv at reindeksere din søgning. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
lasse78 Posted February 19, 2013 Author Share Posted February 19, 2013 Jeg har genopbygget hele indekset via det link som er i back office preferences / search samt brugt dette til at genopbygge hele indekset http://www.eroticjoy.dk/lasse78/searchcron.php?full=1&token=MaWk7o6K men intet af det virker.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 19, 2013 Share Posted February 19, 2013 Det var sært. Jeg kan godt se, det ikke virker. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts