Kenn Bo Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 (edited) Hej Jeg er gået i gang med mit projekt og kommer nærmere og nærmere mit mål - er dog faldet over et problem jeg ikke lige selv kan finde løsningen på. Jeg har slettet alle moms satser - og oprettet en ny på 25% og blot kaldt den Dansk Moms (ved godt at der stod noget med dansk moms i forvejen - men fjernede dem for at (forsøge) at bevare det store overblik. Mit store problem er bare at systemet ikke udregner momsen - og når jeg skriver den reele salgspris ind så skriver den blot samme pris - selv om jeg vælger den tax jeg selv har sat ind ! Hvor er der flere steder jeg skal krydse af ? Har aktiveret danmark som det eneste sted der skal vises dansk moms ! Håber en kan komme med løsningen ! På forhånd tak ! Kenn Bo Edited February 17, 2013 by Kenn Bo (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valkyrja Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 Hvilken Version af Presta kører du ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenn Bo Posted February 15, 2013 Author Share Posted February 15, 2013 Sorry det fik jeg ikke noteret - men det er version 1.5.3.1 Hjælper det ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenn Bo Posted February 17, 2013 Author Share Posted February 17, 2013 Har fundet fejlen - det var selvfølgelig en fejl 40 - havde glemt at tilføje lande til momsen ! Hvor er det jeg trykker så tråden bliver markeret "LØST" ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts