Carel Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 Hoi, Ik wil het mogelijk maken dat de klant een bestelling kan doen ook al is dit product onvoldoende in voorraad. Daarbij wil ik dat de klant een melding krijgt te zien dat er een onvoldoende aantal in voorraad is wanneer het maximale aantal dat werkelijk aanwezig is wordt bereikt. Weet iemand hoe je dit kunt instellen? Groeten, Carel Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 [standaard reply modus] Voordat je een topic post graag eerst het topic Forum regels & tips lezen. En dan de aanvullende informatie die nodig is: - Welke versie van Prestashop gebruik je? [/standaard reply modus] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carel Posted February 15, 2013 Author Share Posted February 15, 2013 Versie 1.4.7. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Je kan bij het product aangeven dat een klant toch een bestelling kan doen ook al is het niet op voorraad dat doe je bij het product > wanneer niet op voorraad > bestellingen toestaan Er is wel een optie die het mogelijk maakt dat de klant kan aangeven dat hij een e-mail wil als een bepaald artikel weer voorradig is module > mailalerts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carel Posted February 16, 2013 Author Share Posted February 16, 2013 Dat kan, maar je krijgt dan de volgende situatie: In voorraad 5 stuks, klant bestelt er 50 en verwacht dat deze in voorraad zijn omdat er nergens wordt aangegeven dat er na 5 stuks geen voorraad meer is. Je kunt instellen om de aantallen die je in voorraad hebt te laten zien, maar dat wil ik niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 je hoeft de voorraad toch niet te laten zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carel Posted February 16, 2013 Author Share Posted February 16, 2013 (edited) Wil ik ook niet. Maar alleen op die manier laat je shop aan de klant zien dat je over de grens ( in mijn voorbeeld 5 stuks) van de voorraad heen bent. Misschien zie ik een instelling over het hoofd die het mogelijk maakt een melding te geven aan de klant dat er na deze 5 stuks geen voorraad meer is maar dat ze wel kunnen bestellen met een nalevering. Edited February 16, 2013 by Carel (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 Je moet de zoekfunctie maar eens goed gebruiken, volgens mij was er een tijdje geleden een soortelijke vraag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts