DDTech Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 Hej Jeg kører en PS 1.4 og det virker sådan set fint med lagerstyring i PS og Kjelds integration til e-conomic. MEN - jeg begynder at få en del engros kunder som jeg sender faktura til direkte fra e-conomic og så er der ikke længere styr på lageret i webshoppen. Jeg skal manuelt ind på hver varer og tæller lageret ned i PS. Er der nogen der har en god ide/modul til styring af lageret? Måske opdaterer e-conomic fra PS eller omvendt? Var det ikke noget for dig Kjeld? Sådan et modul ville jeg gerne betale for 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 Du kan oprette et webhook i E-conomic, så lageret i PrestaShop bliver justeret, når der sker ændringer i E-conomic. Det er også beskrevet i manualen. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
DDTech Posted February 16, 2013 Author Share Posted February 16, 2013 Ups - så må jeg hellere læse manualen lidt mere grundigt Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobiasbay Posted December 21, 2013 Share Posted December 21, 2013 Du kan oprette et webhook i E-conomic, så lageret i PrestaShop bliver justeret, når der sker ændringer i E-conomic. Det er også beskrevet i manualen. /Kjeld Hej Kjeld, Er det kun når der sker ændringer i e-conomic, at lageret i Prestashop opdateres? Kan man ikke køre cronjob og på den måde, får lageret i Prestashop justeret til det samme som i e-conomic? Jeg er lidt i en juleknibe, da vi netop i dag har relanceret vores webshop og i den forbindelse skiftet til Prestashop platformen. Vores lagertal er dog hamrende forkerte, da vi ikke kan få integrationen til at gøre det arbejde vi havde forestillet os. Der er lavet en lageråbning i e-conomic med korrekt antal på alle varer. Håber at høre fra dig eller andre med erfaring. mvh. Tobias - Kabelmix.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 21, 2013 Share Posted December 21, 2013 Du får svar via e-mail. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts