Royke93 Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 Hallo, Zoals de titel al duidelijk maakt zit ik met het probleem dat ik, bij het toevoegen van een nieuw product, geen productnaam kan invoeren, nadat ik de default taal van "English" naar "Dutch" hebt gezet. Een clean install van prestashop heb ik al eens geprobeerd, en dan doet hij het wel, maar zodra ik iets bij de localization instellingen verander kan ik de product naam gewoon niet meer invullen, odat het vak dan grijs wordt, met de melding: "Product name is empty. You need to enter a name at least for the default language before you can save the product." Ook terugzetten van de taal naar Engels werkt niet.... Heeft iemand hier misschien een oplossing voor? Groet, Royke93 Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 Hallo, Zoals de titel al duidelijk maakt zit ik met het probleem dat ik, bij het toevoegen van een nieuw product, geen productnaam kan invoeren, nadat ik de default taal van "English" naar "Dutch" hebt gezet. Een clean install van prestashop heb ik al eens geprobeerd, en dan doet hij het wel, maar zodra ik iets bij de localization instellingen verander kan ik de product naam gewoon niet meer invullen, odat het vak dan grijs wordt, met de melding: "Product name is empty. You need to enter a name at least for the default language before you can save the product." Ook terugzetten van de taal naar Engels werkt niet.... Heeft iemand hier misschien een oplossing voor? Groet, Royke93 Naast dat je de default language aanpast naar Nederlands dien je ook de standaard taal van de BO aan te passen in je employee profiel.Zie BO->Administration->Employees of BO->My preferences 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Royke93 Posted February 16, 2013 Author Share Posted February 16, 2013 Heeft gewerkt! Hartelijke dank! Link to comment Share on other sites More sharing options...
petb Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 (edited) Naast dat je de default language aanpast naar Nederlands dien je ook de standaard taal van de BO aan te passen in je employee profiel. Zie BO->Administration->Employees of BO->My preferences Ik heb dit probleem met die melding ook en alles staat op nederlands ik kan wel een product toevoegen maar de prijs of productomschrijving kan ik dan niet meer wijzigen naderhand. Als ik iets wil wijzigen naderhand en zeg bijvoorbeeld opslaan en blijf dan spring het weer terug naar het product overzichtsveld en is de wijziging niet doorgevoerd. En bij gewoon kiezen voor OPSLAAN word er ook niets gewijzigd. versie prestashop 1.5.5.0 Edited September 30, 2013 by petb (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts