celina1982 Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 Hej ! Jeg har lige opdaget masser af bugs på min hjemmeside :-( 1) hvis man tilføjer en vare til indkøbskurven, og skifter side så forsvinder varen fra kurven.. 2) man kan godt oprette sig som en kunde, og man kan godt logge ind på kundekontoen. Men ønsker man at skrive sine personlige oplysninger, adresse osv så bliver man automatisk logget ud !! 3) Når man tilmelder sig nyhedsbrev, så får man besked på at bekræftelsesmailen er på vej. men jeg får ingen mails.. har prøvet med forskellige mails hvorfor al de fejl?? er der en løsning?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 Se her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
celina1982 Posted March 25, 2013 Author Share Posted March 25, 2013 (edited) hej igen:-) jeg har endnu ikke løst alle de problemer med min hjemmeside.. jeg søger derfor en venlig sjæl til at hjælpe mig.. har fået at vide, at min hjemmeside har mange html og javascript osv.. lyder ikke godt. :-( jeg har prestashop 1.5.3, som jeg har opgraderet fra 1.5.2 til 1.5.3.. og det er et købt theme.. link til min hjemmesi den er live lige nu på forhånd tak Edited March 26, 2013 by celina1982 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Du har fjernet linket igen og da jeg prøvede i går var shoppen lukket..... Men jeg tror, det er din opgradering der er gået galt, så frem for at lede efter en nål i en høstak ville jeg rulle tilbage med backup og prøve at opgradere igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts