peterdk Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 (edited) Hejsa Jeg sidder og arbejder med at momsen vist på mine varer, men den viser blot ingen moms. Situationen er følgende: Polsk firma i Polen, sælger varer til Danske kunder i Danmark med Polsk moms (23%) Jeg har oprettet en momsregel: moms (23%) Jeg har oprettet en momstype: Standard Rate (23%), med 23% og den er aktiveret. Hvad kan jeg evt. havde gjort forkert ? Syntes jeg har været alt igennem. Alle input er velkomne. På forhånd mange tak Edited February 12, 2013 by peterdk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterdk Posted February 11, 2013 Author Share Posted February 11, 2013 Nogen der kan hjælpe ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Prøv at fjerne dine egne momsregler/momstyper og importer polsk localization. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterdk Posted February 11, 2013 Author Share Posted February 11, 2013 (edited) Hej Kjeld Jeg er ikke helt med på hvorfor jeg skal importere polsk localization, da der ingen steder i shoppen er angivet polen som land. Domænet er også et .dk domæne. Kun cvr nummeret er Polsk, ligeså adressen hvor mit firma ligger. EDIT: plus jeg har ikke Polen aktiveret - KUN Danmark og zone er europa Edited February 11, 2013 by peterdk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterdk Posted February 11, 2013 Author Share Posted February 11, 2013 Kjeld Jeg må give dig, du havde sgu ret, men nu er der et nyt problem. Den viser før prisen uden moms med 6 decimaler. f eks. kr. 51,124516 Vil mene det er rigeligt med 2 Har du en idé om hvordan jeg fixer det ? Og igen mange mange tak for hjælpen.... Nu kan jeg sove godt i nat Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 I filen config/defines.inc.php kan du ændre _PS_PRICE_DISPLAY_PRECISION_. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterdk Posted February 12, 2013 Author Share Posted February 12, 2013 Jeg bukker, nejer og takker Tak for super support/hjælp. Du er en sand guttermand. Mvh Peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts