OceanShop Posted February 9, 2013 Share Posted February 9, 2013 Jeg står med et ubehageligt problem, idet jeg modtager indbetalinger via ePay, men jeg kan ikke se ordrene i mit backoffice. Der mangler simpelt hen et par ordrenumre. Det er ikke et konsekvent problem, men jeg har oplevet det to gange inden for den sidste uge. Der er tale om en presta version 1.3.6 som er hostet hos one.com. Tak for alle bud på løsninger, det er rimeligt skidt det her ..... Vh. Morten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 19, 2013 Share Posted February 19, 2013 Kunne lyde som et timeout problem, hvor betalingen gennemføres men ordren ikke færdigbehandles af shoppen - nu er one.com jo notorisk berygtede for dårlig performance med PrestaShop. Er problemet der på alle dine shops (og er de alle hosted hos one.com)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 19, 2013 Share Posted February 19, 2013 Jeg tillader lige at promovere min blog og spørge om du har læst det her indlæg: http://www.prestatips.dk/opsaetning-og-brug-af-prestashop/mangler-du-ordre-back-office/ ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts