sydboen Posted February 9, 2013 Share Posted February 9, 2013 Er der nogen herinde som kender til et modul som kan det samme som Zopim ? Bruger PS 1.5.2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted February 9, 2013 Share Posted February 9, 2013 Livezilla? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 9, 2013 Share Posted February 9, 2013 Ved ikke hvad Zopin er, så det må du uddybe lidt mere. Eller også må du fortælle mig at jeg er uvidende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sydboen Posted February 9, 2013 Author Share Posted February 9, 2013 Kunne aldrig falde mig ind at kalde nogen noget som helst - det er livechat Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamillaVA Posted February 9, 2013 Share Posted February 9, 2013 Er der nogen grund til at du ikke vil bruge Zopim til livechat? Jeg er selv problemer med at bruge det sammen med mit template, og har ikke fundet en anden løsning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Problemer med at bruge det sammen med dit template? Er det fordi at du ikke kan lave farven om eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamillaVA Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Igennem Theme Maker har jeg lavet et theme, og kurven virker ikke når jeg har aktiveret for Zopim. Har ikke kunnet finde en løsning på det endnu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamillaVA Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Faktisk har jeg lige fundet ud af, at det ikke er mit theme den er gal med... Jeg kan ikke få lov til at tilføje en vare til kurven. Har lige prøvet på en ny-installation. Indsætter koden i index.php. Får denne besked: Impossible to add the product to the cart. textStatus: 'parsererror' errorThrown: 'SyntaxError: JSON Parse error: Unrecognized token '<'' responseText: <!--Start of Zopim Live Chat Script--> <script type="text/javascript"> window.$zopim||(function(d,s){var z=$zopim=function©{z._.push©},$=z.s= d.createElement(s),e=d.getElementsByTagName(s)[0];z.set=function(o){z.set. _.push(o)};z._=[];z.set._=[];$.async=!0;$.setAttribute('charset','utf-8'); $.src='//cdn.zopim.com/?znvbIMlFlWTO5O8HLGzn2ErkZeSVh9KG';z.t=+new Date;$. type='text/javascript';e.parentNode.insertBefore($,e)})(document,'script'); </script> <!--End of Zopim Live Chat Script--> { "products": [ { "id": 1, "link": "http://retroshop.camilla-vasegaard.dk/en/1-ipod-nano.html#/color-black/disk_space-16gb", "quantity": 1, "priceByLine": "197,58 kr", "name": "iPod Nano", "price": "197,58 kr", "price_float": "158.07", "idCombination": 18, "idAddressDelivery": 0, "hasAttributes": true, "attributes": "Black, 16GB", "hasCustomizedDatas": false, "customizedDatas":[ ] }, { "id": 5, "link": "http://retroshop.camilla-vasegaard.dk/en/5-ipod-touch.html#/disk_space-8gb", "quantity": 1, "priceByLine": "302,05 kr", "name": "iPod touch", "price": "302,05 kr", "price_float": "241.64", "idCombination": 9, "idAddressDelivery": 0, "hasAttributes": true, "attributes": "8GB", "hasCustomizedDatas": false, "customizedDatas":[ ] }], "discounts": [ ], "shippingCost": "2,50 kr", "shippingCostFloat": "2.5", "wrappingCost": "0,00 kr", "nbTotalProducts": "2", "total": "502,13 kr", "productTotal": "499,63 kr", "hasError" : false } Går ud fra at dette java script overruler det script til "tilføj-vare-i-kurv". Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Hej Camilla I stedet for at indsætte koden i index.php, kan du prøve at installere Zopim som et modul. Der findes et gratis modul her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamillaVA Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Man skal stadig sætte koden ind. Har du prøvet det uden kode? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 (edited) Hvorfor det? Virker fint uden at indsætte kode. Det er vel hele ideen med et modul? ;-) Edited February 11, 2013 by elund (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamillaVA Posted February 11, 2013 Share Posted February 11, 2013 Jeg kan ikke få det til at virke hos mig. Har du haft held med det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 Ja, det virker fint på www.prospeed.dk :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamillaVA Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 Kører du 1.5.2.0? Det virker ikke hos mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 1.5.3.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamillaVA Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 Okay, så er det måske det der gør det. Er der meget forskel på de to versioner, når man arbejder med dem? Har prøvet at opdatere, men der er for meget der ikke fungerer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamillaVA Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Bruger du PC? Jeg har lige prøvet med den nyeste version af PS, men det er stadig ikke lykkedes mig at få det til at fungere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 Hvad mener du med at jeg bruger PC? Om du bruger Mac eller PC skulle ikke gerne gøre nogen forskel. Har du prøvet om det virker, hvis du skifter til standard temaet? Jeg synes umiddelbart, at PrestaShop 1.5.3.1 fungerer fint. Jeg har problemer med Moneybookers modulet, men de problemer havde jeg også med version 1.4.9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamillaVA Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 De andre problemer jeg havde i 1.5.2, er der ikke i 1.5.3. Hmm... mærkeligt. Jeg har haft kørt en hel frisk installation, både lokalt og online, 1.5.2 og 1.5.3, men det har ikke haft noget effekt. Jeg kan stadig ikke få det til at fungere med Zopim. Der er andre live chats som ikke virker optimalt på enten mac eller pc. Det skulle ikke være tilfældet med Zopim, men ved så ikke hvorfor jeg ikke kan få det til at virke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts