LucianoB Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 Hej forum, Der er opstået et problem i min shop. Problemet opstår kun i explorer - jeg tilføjer et produkt til kurven, hvorefter jeg ønsker at gå til kassen. Når jeg så kommer til kassen, er min kurv tom, og man kan derfor ikke gennemføre sit køb? Håber der er nogen der kender svaret. Det drejer sig om e-cigaret-online.dk. MVH Luciano Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 Se denne: http://www.prestashop.com/forums/topic/220490-løst-mine-varer-forsvinder-fra-kurven/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LucianoB Posted February 7, 2013 Author Share Posted February 7, 2013 Fantastisk, det virker perfekt! Mange tak for hjælpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrestaBizz Posted February 8, 2013 Share Posted February 8, 2013 Det var lidt! Husk at ændre tråden til [LØST]. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts