NickKK Posted February 6, 2013 Share Posted February 6, 2013 Hej alle, I en PS 1.4-shop kan jeg fint printe hver enkelt faktura ud, hvor AFSENDELSEDATO er rigtig. Men genererer jeg alle sammen via en PDF fra dato xx til dato xx, så står AFSENDELSESDATO til 2012-12-31, som er en dato, hvor der slet ikke er lavet nogen faktura. Kan I hjælpe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted February 6, 2013 Share Posted February 6, 2013 Jeg kører 1.4 og jeg kan genere fra dato til dato fra BO INVOICES og den skriver først afsendelsesdato ind når jeg skifter ordrekode tl afsendt. Har du ændret noget fra standard setup? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted February 7, 2013 Author Share Posted February 7, 2013 Hej Homeshop.dk, Næ, ikke noget der skulle afstedkomme den slags mystiske fejl. Er der ikke en af jer kodehajer, der kan fortælle, hvad og hvor koden er/skal være, for at det er den rigtige dato? Så kan jeg jo sammenligne og evt. rette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 Har faktisk samme problem hvis jeg genererer en stak fakturaer som kopier, skriver den altid den dato jeg genererede dem og ikke den faktiske afsendelses dato som står på orginalen. Aupino Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts