lawrenz Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 Hej, Håber jeg kan få lidt hjælp. I stedet for at ordre id vises vil jeg gerne have ordre referencen i stedet. Tror måske bare der skal rettes i disse, men med hvad: $smarty->assign(array( 'order' => $id_order, 'HOOK_ORDER_CONFIRMATION' => Hook::orderConfirmation(intval($id_order)), )); Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 VA! Det er dog den tyndeste proplemformulering jeg endnu har set herinde. HVOR vil du gerne have den vist? I HVILKEN FIL prøver du på at skrive, om dit eller dat skal rettes? Hvis du vil have hjælp herinde, så må du altså komme med en del mere information. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lawrenz Posted February 5, 2013 Author Share Posted February 5, 2013 ...griner! Okay så. Synes ikke jeg kan være mere præcis end jeg er? Som overskriften lyder er det i quickPay complete.php Der er oplyst for kunden et ordre id. Den vil jeg gerne have lavet om til ordre referencen i stedet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 Er det PrestaShop 1.5? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
lawrenz Posted February 6, 2013 Author Share Posted February 6, 2013 Hej, Ja det er version 1.5.2.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 6, 2013 Share Posted February 6, 2013 Så kan du bruge $order->reference. Men nu kan der jo være en del moduler, der forventer at $id_order er et tal, så du bør overveje at tilføje en variabel mere til smarty med ordre-referencen og så bruge den i de diverese .tpl-filer. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts