alpis Posted February 4, 2013 Share Posted February 4, 2013 (edited) Hej jag har nu märkt och fått otroligt mycket kunder per dag, en jätte stor ökning nu efter nyår. När jag kollar i kundens profil "senaste online" så står det att han har kommit in till oss från direktlänk, det är nästan alla kunder som kommer nu kommer från direktlänk... Hur ska man få veta vart de kommer ifrån? Dessutom har våra besök efter nyår ökat också helt totalt.. innan var det runt 60-70 besök per dag, nu är vi uppe i 190-220 per dag... vore kul och veta vart de här kommer från.. Edited February 4, 2013 by alpis (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hellabella Posted February 8, 2013 Share Posted February 8, 2013 Det undrar jag också! Jag har min sida uppkopplad mot Analytics men jag kommer inte vidare varken där eller på Verktyg för webbansvariga när man kollar på trafik - länkar till min webbplats. Google har ett annat verktyg men det verkar stämma dåligt det med, skriv i sök [link:www.dinwebbplats.com] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts