CoolTom Posted February 4, 2013 Share Posted February 4, 2013 (edited) Dobrý den, po laborovani s dopravou a uspešném nastavení jsem narazil na jeden problem. Když otevřu eshop v prohližeči poprvé a přidám produkty do košiku, vždy je v něm uvedeno "doručení zdarma" (a v objednávkovem procesu u dopravy neni žádný přepravce a ani tlačítko další na platbu) ikdyž je doprava nastavena (dopravci a hmotnostní rozsahy, fakturace podle celkové hmotnosti). Když produkt smažu z košíku a znovu ho přidám už je to ok. Když ale přidam produkt další, je cena za dopravu dvojnásobná. Po vymazání cookie je opet cena "doručení zdarma". V čem bý to mohlo být? Zkoušel jsem i různé prohlížeče (FF,IE,CHROM) PS. je to PS 1.5.3.1, anglicka instalace, ceske nastaveni stazeno z PS.com primo v administraci Edited February 5, 2013 by CoolTom (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirekhavlicek Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 Ahoj, jsem nováček a tak využiji tohoto tématu. Mám nainstalovanou PS 1.5.3.1 s CS balíčkem. S většinou věcí snad nebudu mít nikterak velký problém je doladit. Ovšem začínám šílet z nastavení dopravy. Zkoušel jsem už všechny možné způsoby, nastavil jsem si dobírku v modulech s cenou 90 Kč s dph. Mám nastavenou i přepravní společnost. Bohužýel, když vlítnu na eshop a něco si tam koupím, nabídne mi to nákupní košík, rekapitulaci a v ní je od začátku vidět pole "Dodání zdarma". Bohužel ani po přidání způsobů dopravy na konci objednávkového procesu se mi nedaří mít cenu s poštovným. Poradíte mi někdo prosím? Chci mít na eshopu zatím možnost pouze dobírky od český pošty. Díky Míra Link to comment Share on other sites More sharing options...