Jump to content

[Løst] Ordrer kommer ikke ind i backoffice/går ikke igennem

colorrush

Recommended Posts

Hej kloge mennesker :)

Jeg har nogle problemer med betalingsprocessen på min shop.

Jeg bruger Quickpay som gateway, Nets/Teller som indløser. Prestashop version er 1.5.3.1 og jeg bruger Canins OPC modul.

Det der sker er, at når man gennemfører en ordre, så går den ikke igennem. Dvs. ordren kommer ikke ind i backoffice, men den går ind i Quickpay hvor man kan se og hæve beløbet.

Når en ordre gennemføres og man opretter bruger kommer man til denne side, i stedet for en ordrebekræftelse: http://i.imgur.com/YA203yu.jpg

Når man gør det uden at oprette en bruger kommer man hertil efter Quickpay-vinduet: http://i.imgur.com/5kOrlZW.jpg

Læg mærke til at varen stadig er i kurven i begge tilfælde.

Hvorfor går ordren ikke igennem til backoffice? Og hvad kan jeg gøre for at man kommer til en ordrebekræftelses-side som jeg selv kan designe?

På forhånd tak! :)

Edited by colorrush (see edit history)

Hej,

Hvor er du hostet?

Den kan enten være problemer med Quickpay modulet til PS 1.5.3.1.

Eller også, hvis du er hostet hos Meebox, at du er ramt af samme problem, som jeg var her.

Eller også.... Er det en live shop, eller er den i test mode, så kun din IP er aktiv?.

Så kan Quickpay ikke skrive tilbage til shoppen.

Edited by Guest (see edit history)

Hej pertho,

Det var det sidste du skrev - shoppen var i test mode. Tænkte jeg sq ikke lige over :)

Mange tak for det!

Nu vi er inde på emnet - er det så muligt selv at bestemme en side den skal redirecte til efter quickpay vinduet, således man kan lave sin egen ordrebekræftelse? Synes det virker lidt rodet den måde det fungere på standard.