Jump to content

Løst - Funktionen "antal" Er Forsvundet Ved Oprettelse Af Varer

mfj31dk

Recommended Posts

Jeg ved ikke hvad jeg har gjort, men et eller andet må jeg have deaktiveret for jeg kan ikke angive vareantal mere.

Jeg har gennemgået - præferencer > varer og sammenlignet det med et andet Prestasshop som jeg også er igang med at sætte op og den eneste forskel er at i den som jeg har problemer med er

"

Tillad bestilling af varer, der ikke er på lager:" markeret i ja-feltet og kan ikke ændres i "nej feltet" hvilket må være problemet.

Se medsendte.

mvh

mfj31dk

vers. 1.5.3

antal.bmp

Edited by mfj31dk (see edit history)

Nu gætter jeg....

Når du opretter en ny vare kan du angive antal.

Når varen først ER oprettet, så burde du kunne vælge "Lagerbevægelse".

Jeg har oprettet ca.50 varer som alle er med antal, men fik en mail for hver vare jeg oprettede:

"Det resterende lagerantal er mindre end det angivne minimum på 3." - der var ikke angivet et minimum på 3, men på 1 stk.

Jeg gik i gang med at sammenligne den første netshop som jeg også er i gang med at oprette og jeg husker ikke om eller hvad jeg ændrede.

Men ved efterfølgende kontrol var den eneste forskel er som jeg har beskrevet at der var markeret i feltet ja og dette kunne ikke ændres til nej - for det må være der problemet ligger.

"Jeg har selv løst problemet - case closed"

Ja tak, det er da fint. For dig altså.

Men her på forum (og på alle andre fora iøvrigt) er det altså god kutyme, at skrive HVAD LØSNINGEN ER.

Og så mangler du forøvrigt at skrive [LØST] foran overskriften i første indlæg. DET er også god kytyme.

Hvis "Aktiver lagerstyring" ikke er valgt som i den vedhæftede fil i første indlæg,

så forsvinder fanebladet "antal" i venstre kolonne på siden hvor du redigerer et produkt.

Den professionelle bistand må derfor har været at sætte et flueben ved "Ja" for "Aktiver lagerstyring" ;o)