Steffen95 Posted February 2, 2013 Share Posted February 2, 2013 Hej, Jeg er ny i webshop branchen, og har lige oprettet min første webshop. Indtil videre har jeg kun haft bankoverførsel, som den eneste betalingsmulighed for mine kunder. Det er jo ikke optimalt.. Jeg synes det er meget forvirrende med forskellige udbydere af betalingsløsninger og mangler lidt hjælp til at finde den rigtige løsning. Jeg håber der er nogen som har gode erfaringer med dette emne, som gerne vil hjælpe mig. Har selvfølgelig selv surfet lidt rundt for at prøve at finde ud af noget, men jeg synes noget af det er meget dyrt og andre har dårlige anmeldelser bl.a. Paypal. På forhånd mange tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 2, 2013 Share Posted February 2, 2013 Du kan evt. starte med at læse min artikel om betalingsgateways og indløsningsaftaler 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen95 Posted February 3, 2013 Author Share Posted February 3, 2013 Mange tak for svaret Prestafan. Det gav mig en lidt bedre forståelse. Men jeg er stadigvæk lidt i tvivl. Skal jeg både have en indløser og en betalingsgateway? og hvad vil du foreslå til en webshop, som ikke forventer særlig mange ordre pr. måned? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristoffer.falk Posted February 7, 2013 Share Posted February 7, 2013 Hej Steffen95 - jeg anvender E-pay som min betalingsgateway, og har en indløsningsaftale med euroline - Du skal have begge dele, og jeg fandt Epay som værende billigst for en lille shop uden så mange ordre.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts