Jump to content

Hvordan får jeg en lodret annonce i for af et script (160x600) i højre side?

mfj31dk

Recommended Posts

Hej

Hvordan får jeg et script som dette: <iframe src="http://tracking1.euroads.dk/system/showadv.php?sid=1&cpid=3703&adid=579508&acid=169&eatrackid=110" width=160 height=600 marginwidth=0 marginheight=0 ALLOWTRANSPARENCY=true frameborder=0 scrolling=no bordercolor=#000000 hspace=0 vspace=0></iframe> vist i højre kolonne?

Det drejer sig om teknobiler.dk

vers.1.5.3

mvh

mfj31dk <_<

Edited by mfj31dk (see edit history)

Du skal finde et modul, der kan håndtere html-indhold, da det er en iframe, du vil have vist. Og så kræver det, at dit theme har plads til en bredde på 160px, som denne iframe er.

Jeg ved ikke lige, hvad der ligger indbygget i version 1.5.3 - måske kan du bruge CMS-blokken til formålet og kopiere koden ind i html-visningen på siden.

Mere konkret bliver det ikke lige uden en lang forklaring (som jeg ikke har tid til pt.)

Det er godt nok lidt pinligt at indrømme at jeg lavede det på www.netshop4all.dk i begyndelsen af Januar hvorefter jeg tog på ferie og da jeg kom tilbage havde jeg glemt alt om hvordan jeg gjorde det - men så vidt jeg husker havde det noget med "Liveredigering" at gøre, men trods et utal af forsøg er det ikke lykkedes med www.teknobiler.dk.

Jeg kan desværre ikke sende et screendump af pageveiw - måske kunne du selv kikke på siden og fortælle mig hvordan jeg har gjort det for jeg er lost i øjeblikket da jeg har søgt i samtlige filer uden at finde dette script.

Mvh

MFJ31dk

Ja, sådan er det jo.

Vi er trods alt ikke alt vidende herinde.

Men du lyder lidt sur.

Det kan godt være at du er på et dansk forum til Prestashop, men der er altså en gang imellem emner, som vi ikke kan svare på.