onnerz Posted February 2, 2013 Share Posted February 2, 2013 (edited) Beste prestaforum mensen, Sinds kort ben ik bezig een shop te bouwen dit gaat heel goed. Nu loop ik tegen een probleem aan dat.... als een klant een keuze van een product maakt en dan een optie krijgt van de maat...(meerdere mogelijkheden) de klant kiest zijn keuze van maat maar presta shop is het daar niet mee eens en springt terug naar de beginwaarde. De tweede keer als de klant er op klikt pakt hij wel de juiste... (Het gaat dus fout bij de eerste keuze die gemaakt wordt) Dit is voor mij een groot probleem aangezien de klant dan constant de verkeerde maten geleverd krijgt. Dit probleem heb ik met twee verschillende prestashops zowel op 1.5.2.0 als 1.5.3.1.. Tevens getest met andere themes...probleem blijft. Als er een oplossing is dan hoor ik dat natuurlijk graag.. Edited February 2, 2013 by onnerz (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
wbocky Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Heb je hier al een oplossing voor gevonden? Mvg. Wouter Link to comment Share on other sites More sharing options...
onnerz Posted March 28, 2013 Author Share Posted March 28, 2013 (edited) Ja, de oplossing voor mij was alles opnieuw installeren. Ik kon het niet oplossen in de code. Edited March 29, 2013 by onnerz (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts