MigogminSøster.dk Posted February 1, 2013 Share Posted February 1, 2013 (edited) Hej. Min shop viser ikke de nyeste ændringer jeg har lavet - jeg har selvfølgelig prøvet med F5 osv osv, - der er gået 1,5 dag nu - så jeg tænker det måske er cachen er driller. Hvor er det jeg slår den fra? Venligst Mette Edited April 17, 2013 by Memme (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 1, 2013 Share Posted February 1, 2013 Se her. Håber den tråd snart bliver pinned. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MigogminSøster.dk Posted February 1, 2013 Author Share Posted February 1, 2013 Ok - tak for info. Jeg bruger version 1.4.1.0 - den er købt som standard (vil jeg tro) og der er så tilføjet et enkelt modul. Link til shoppen: http://migogminsoster.dk/ Hvis der er andet, så giv endelig lyd. Vh. Mette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 1, 2013 Share Posted February 1, 2013 Hvilke ændringer har du lavet? Er det i dine .tpl filer eller dit css? Du kan evt. prøve at tømme browserens cache først ved at holde CTRL+SHIFT+DEL nede samtidigt. Hvis det er ændringer i .tpl filer skal du i BO gå ind under Settings - Performance og sætte Force Compile til yes og Cache til No (ved ikke, om du bruger dansk eller engelsk BO). Når du har set dine ændringer slå igennem, skal du ændre tilbage igen, da det ellers går ud over hastigheden i shoppen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MigogminSøster.dk Posted February 1, 2013 Author Share Posted February 1, 2013 Super - tak for svar. Så er den der ) Hvor længe skal jeg vente med at ændre tilbage, for da jeg ændrede tilbage da jeg så mine ændringer komme til syne på shoppen, og så opdaterede var de væk igen.?? Vh. Mette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 1, 2013 Share Posted February 1, 2013 Du bør kunne ændre tilbage umiddelbart efter, da shoppen jo sletter de gemte filer. Har du slettet browser cachen også - evt. tjek i en anden browser eller fra en anden pc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts