Pwassvik Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Efter att butiken varit igång ett par månader nu så måste jag säga att jag är väldigt nöjd med prestashop. funkar felfritt när man fått rättat till småsakerna.Ta gärna en titt! http://www.m1959.se Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ampere Posted July 27, 2009 Share Posted July 27, 2009 Hej, låter trevligt eftersom jag försöker lära mig så mycket som möjligt av denna shoplösning. Har du tid/lust att delge vilket/vilka problem som du var tvungen att lösa så man inte går på samma nit?Hur går försäljningen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jute Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 Hej,Trevligt att höra att du är nöjd med PrestaShop.Gillar din butik måste jag säga....stilren.Har två snabba frågor.Vilka använder du dig av när det gäller att ta betalt?Har du lagt till en modul så att man kan välja storlek eller låg detta i prestashop som default?Hoppas att butiken säljer bra!MvhFredrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
kid-rox Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Ang modul för storlekar så finns det inbyggt i prestashop men man måste skapa storleksalternativen m.m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts