Steffen95 Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 (edited) Hej Er der nogen der ved om det er muligt at få prisen til at opdatere automatisk, hvis man vil købe flere styk? På forhånd tak Edited January 30, 2013 by Steffen95 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 VA! Ikke forstået. Det er da den tyndeste problemformulering, jeg nogensinde har oplevet herinde. TIP: Hvad med at kikke på noget med rabatter? Kun fordi jeg er flink lige nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen95 Posted January 30, 2013 Author Share Posted January 30, 2013 Beklager hvis min problemformulering var for kort, men jeg syntes/troede at den var forståelig. Hvordan kan man få den samlede pris for en vare til automatisk at vise en stigning i pris, hvis man f.eks. øger antal styk af en vare til 3. Lige pt. kan man kun gøre ved at opdatere siden manuelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 Det blev det ikke meget bedre af. Læs her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts