arlo Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 Hej Hej Jeg benytter Google sitemap v1.9 i Prestashop, dog auto opdaterer den ikke - jeg skal hvergang manualt inde i modulet og opdaterer sitemap? Kan jeg ikke kører noget hvor den opdaterer dagligt og hvor det hele automatisk sker? Det er hvergang jeg har nye sider og produkter - så skal jeg hvergang manualt inde og opdaterer - hvor jeg efterfølgende skal inde på webmaster tool og trykke send igen så den henter det nye sitemap? Med venlig Hilsen Arlo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 Du skal bare opdatere dit sitemap manuelt - Google Webmaster Tools læser det opdaterede sitemap, så det er ikke nødvendigt at indsende det igen med mindre du ligger dit sitemap på en anden URL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arlo Posted January 29, 2013 Author Share Posted January 29, 2013 Hej Det er vel ærgerligt, at man hvergang skal ind og opdaterer manualt. Når man har fået nye varer, nye produkter, så skal man hvergang ind og manual opdaterer? Google skal vel have den nyeste af nyeste opdateret index automatisk hele tiden - så man ikke skal ændre det igen og igen sit sitemap via prestashop? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted January 30, 2013 Share Posted January 30, 2013 Ja det er ret ærgerligt, men man kan lave et cronjob der kører en update af sitemappet engang imellem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts