Dantech Hobby Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 Hejsa, Håber i kan hjælpe mig med mit problem. Min shop er lige pludselig begyndt med ikke at sende mails til mig når der kommer en ny ordre, og alt står som det skal, ud fra hvad jeg kan se. Er der nogen af jer der har et svar på dette irriterende problem?. Jeg kører version 1.4.8.2 På forhånd tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 Prøv lige at tjekke om den e-mail-adresse du bruger som afsender er hjemhørende på serveren. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
allog Posted February 1, 2013 Share Posted February 1, 2013 Hej... Jeg har haft samme problem, og det viste sig at være webhotellet der var blevet blacklistet på hotmail adresser.. Så efter at hive fat i dem, fik de hotmail adresser whitelistet igen, og jeg kunne modtage mail igen fra sitet. Så prøv at hive fat i din webhotel udbyder og høre dem om dit mail domæne er blacklistet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts