MSkovmose Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 Hvordan kan man gå ind og 'fortælle' Prestashop at på lige præcis dén side vil jeg ikke have nogen venstre kollonne? Min varekurv er alt for bred og da jeg ikke kan finde det sted, hvor jeg får rettet bredden ind, så tænker jeg, at det nemmeste måske bare er at få fjernet min venstre kollonne på ordre-siden, så der er mere plads at brede sig på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MSkovmose Posted February 3, 2013 Author Share Posted February 3, 2013 Det må da kunne lade sig gøre? Jeg har ingen kolonner på min forside i temaet, men der er en venstre kolonne på de øvrige sider. Så må der vel også være et sted, man kan angive, at jeg ikke vil have nogen kolonner på min ordre side? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 3, 2013 Share Posted February 3, 2013 Det brugte jeg faktisk en del tid på, da jeg skulle have det til at virke i mit EAN-betalingsmodul til PrestaShop 1.5. Jeg endte med at løse det med JavaScript. Så i .tpl-filen skrev jeg: {literal} <script type="text/javascript"> $(document).ready( function() { $('body').addClass('hide-left-column'); }); </script> {/literal} /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
MSkovmose Posted February 4, 2013 Author Share Posted February 4, 2013 Mange tak, Kjeld. Det prøver jeg lige i morgen. :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts