envisic Posted January 28, 2013 Share Posted January 28, 2013 (edited) Hallo allemaal, Ik heb een probleem met het berekenen van verzendkosten. Ik heb 2 gewichtsklassen aangmaakt, nl: 0-10kg en 10-30kg. Ik heb ook 2 vervoerders aangemaakt met bijbehorende kosten. Wanneer ik een product in de winkelwagen doe die 12 kilo is, worden meteen de juiste verzendkosten berekend (10-30kg). Maar wanneer ik 2 producten van beide 6 kilo in de winkelwagen doe, blijven de verzendkosten op 6,75 steken. Het lijkt dus alsof prestashop het gewicht van de verschillende producten niet of fout optelt, terwijl ik wel heb aangegeven dat gewicht bepalend is. Is dit een bug of zie ik misschien iets over het hoofd? Alvast bedankt! [EDIT] Excuses, verplaatst naar Bugs forum met bijbehorend versienummer [/EIDT] Edited January 29, 2013 by envisic (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 [standaard reply modus] Voordat je een topic post graag eerst het topic Forum regels & tips lezen. En dan de aanvullende informatie die nodig is: - Welke versie van Prestashop gebruik je? [/standaard reply modus] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonjour Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 Welke versie maak je gebruik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts